Platt fall

Jaha, vi blev nedtryckta under jorden.
Vi hade en helt okej första halvlek - stod 35-30 i halvtid.
Sen gick det utför, tror att vi lyckades peta i 11 poäng i andra halvlek,
det är under all kritik! Helt värdelöst.
Så nu ska jag som lagkapten både fundera ut vad vi kan göra
för att slippa hamna i den här situationen samt träna skott ett
par gånger i veckan utöver de vanliga träningarna.


Kalmar FF däremot spelade 2-2 i sista omgången och tog hem
SM-guldet. Så nu sitter jag med en lycklig pappa (som är från kalmar)
och kollar på sporten - först TV4 och sedan SVT.
Och min blivande man - Patrik Ingelsten, fick näta också.
Jag är glad att KFF tog hem det, jag är ju trots allt lite småländsk i blodet.

Ovana scener för Lasse Johansson.

Djurgården gjorde väl ungefär ett lika dåligt resultat som vi i basketen.
Vi fick den vackra platsen på nummer 12 i allsvenskan. VÄRDELÖST!

Bra dag? Nja, tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0