Fantastiskt intressant ..

  

I och med att jag hade så fruktansvärt tråkigt idag,
och tyckte så otroligt synd om mig själv (tjatig?)
gick jag och handlade underkläder.
Jag älskar underkläder, det är ganska vackert.

Men tyvärr så finns det inte allt för många fina underkläder
i affärerna idag, så jag fick nöja mig med de som är ovan.


Men egentligen, helt seriöst, vad ska jag ha fina nya underkläder till
när det ändå inte finns någon som kommer att se dom på mig?
Förutom jag själv och eventuellt tjejerna i basketlaget.

Nu ska jag gå ner och handla något att äta. Kommer antagligen köpa
glass  också och spendera min kväll framför tv'n. Ensam.

Lyckades för övrigt döda två proppar i elskåpet,
och jag är en kass elektriker så det är ganska mörkt i vissa rum
här hemma. Kunde t.ex. inte få igång min ipod-center vilket
resulterade i att jag inte kunde städa.

En fantastiskt underbar dag idag.

Ett plus; mysig lunch med Ebba idag! Tack!

Edit; Underskattade mig själv, jag var grym på att byta proppar i elskåpet!
Så alla ni heta elektriker som tänkte besöka mig ikväll - ni kan vända igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0