Efter 45 sidor.



" En människa som mår bra har aldrig behov av att
ironisera, klandra eller förtrycka en annan människa."

                                           "Är jag kritisk mot mig själv har jag också lätt för 
                                             att klandra och kritisera andra."


                     "Om jag dag efter dag fokuserar på en tragisk händelse
                       påverkar det mig fysiologiskt på ett sätt."

                                                        "Som jag tänker - så blir det."




Kommentarer
Postat av: Anonym

Evelin saknar sin Klara!

2008-11-05 @ 10:42:28
Postat av: Crille

Hoppas allt är bra med dig lästa att du längtar efter solen. Verkar som vi båda har väldigt mycket i skolan att göra. Skall vi vara busiga och "rymma" på en solsemester ler. Skulle verkligen behövas nu (sol goda sallader viner och massa massage)mmm.............



Take care over there hälsar jag sig från CA....



C

2008-11-06 @ 06:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0