Dödstankar

Nej, jag vill inte dö.

Men om ett par dagar ska jag ner till Kalmar
för att gå på min älskade farfars begravning.

Jag och min pappa satt för en vecka sen och pratade
om vilka sånger som skulle spelas på begravningen.
Det är svårt med sånger som ska passa in i en kyrka,
jag har svårt för att vara i kyrkor överhuvudtaget då jag
känner mig ganska obekväm där.

På min begravning så vill jag ha den här låten;




Vet inte riktigt vilka låtar som bestämdes, men jag vet att min pappa iaf ville
att denna låt skulle spelas på farfars begravning. Den är han värd;



Kommentarer
Postat av: Tove

Hemsk grej att tänka på - vilken musik man vill ha på sin begravning.



För övrigt är du alltid välkommen hit för att sjunga, spela ballongspelet och prata med Lovisen. (Apropå inlägget längr ner)

2008-11-28 @ 23:18:13
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0