chock

Idag var jag i skolan,
otroligt trött efter en natt tillsammans med en katt
som mest ville äta upp mitt hår.
Jag blev arg.

Jag försov mig,
men lyckades duscha och bli
lagom presentabel på 20  minuter.

Hade en föreläsning om observation.
Sen skulle vi ha workshop,
ett seminarium.
Där jobbar vi i grupper och dessa grupper
består av 3-4 stycken elever.
I min grupp är det förutom jag själv,
2 andra tjejer samt en kille.
Killen i fråga medverkade inte idag.
Och en av tjejerna är väl kanske inte av den mest
sociala sorten.
Jag och den andra funkar helt okej med varandra,
så när vi kom in i klassrummet tillsammans
letade vi upp den tredje tjejen och drog dit ett bord och satte oss.
Inga konstigheter.
När vi skulle börja med uppgiften så packar tjej nummer 3
ihop sina prylar och går iväg gråtandes.
Chock!
Då kan man ju fråga sig vad vi hade gjort mot henne?
Jo, vi hade frågat om hon hade fixat de papper som vi skulle använda
oss av i uppgiften.
Hon sa nej - efter det så gick hon.

Vi kände oss som dåliga människor och förstod inte alls vad som hade hänt.
Vi får väl hoppas på att hon vågar sig tillbaka
till sin elaka grupp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0