älskade, älskade fotboll ..

Andreas Isaksson
Olof Mellberg
Fredrik Stoor
Niclas Alexandersson
Fredrik Ljungberg
Daniel Majstorovic
Andreas Granqvist
Sebastian Larsson
Marcus Allbäck
Johan Elmander
Markus Rosenberg

För er som inte är lika intresserade av fotboll och inte hade tänkt
sitta bänkade framför en tv den 10 juni, 14 juni samt 18 juni (och slutspelet)
för att se bra fotboll så ger jag er här 11 stycken män som gör att
man kan stå ut iaf.

Jag, däremot, kommer med största sannolikhet till och med hoppa över tisdag den 10 juni´s
personalfest/middag då den krockar med EM, hur tänkte man när man la
middagen den dagen? Katastrof!


Anyway, en stor puss till Neo som gick från bäbis till barn i torsdags!
              Grattis på 1-årsdagen Neo!





Det är mycket nu, jag hatar när det är mycket för att det gör att jag helst av
allt vill krypa under täcket och gömma mig i ett par veckor ..
Men det är väl bara att bita ihop antar jag .. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0