Vecka 11

Kom precis hem från en otroligt rolig träning, efter en svag insats från mig i gårdagens
match så var det grymt skönt att göra några bra saker på kvällens träning.
Basket kan vara det bästa som finns ..



Otroligt tufft på jobbet nu, jag har ingen motivation överhuvudtaget, det tar på en
något extremt att jobba som resurs/personlig assistent och samtidigt
jobba på fritids samt som idrottslärare. Idrotten är väl ljuset i veckan, förutom att
det är klockan 8.00 på torsdagsmorgnar, otroligt segt!

Just nu så försöker jag se till så att jag har saker att se fram emot iaf,
har bokat in min första tatuering.
Så tisdag den 25 mars klockan 15.30 kommer jag att sitta och lida, tänk på mig då. :)

Nu väntar jag bara på våren, men efter regn kommer sol ...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Vilket motiv ska du tatuera? :)

2008-03-13 @ 09:37:24
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0