Vad hände?

När jag satt på jobbet idag och spelade standardspelet vändtia med lilla fröken K (som går i trean i skolan jag jobbar på, och är helskön) så kommer en kollega in och kollar ut genom fönstret och inser att det är rena snöstormen ute varpå jag utbrister "men vafan!!" och jag får ett par svarta ögon tittande på mig från fröken K. :)

  • Vad hände nummer 1; Varför kommer snön den 17 mars när den var mycket mer välkommen i december, januari och tom i februari, men icke. Vad har vi gjort för ont?
  • Vad hände nummer 2; Hur kommer det sig att en 9-årig liten tjej den senaste veckan fått mig att känna mig väldigt liten. Började förra veckan då hon skulle predika om att tatueringar faktiskt alltid kommer att sitta kvar, och fortsatte idag då jag i ren glömska råkade svära och gav mig onda ögat.
                                                      Ibland känns världen lite upp och ner ..  

Haft en väldigt speciell helg, och hamnat på väldigt speciella ställen. Enough said!!!!

Sitter i soffan nu, ska straxt kila ner till tvättstugan för att ta upp det sista.
Ska lyssna klart på Takida-curly sue som påminner mig om en vän i Växjö, inte nog med att låten är
otroligt bra så är han i Växjö en väldigt trevlig människa.

Känslan att sakna någon kan ibland vara mysig, men just nu saknar jag alldeles för många vilket känns väldigt väldigt hopplöst just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0