Påskhelg

image48


Jag är nyss hemkommen från min far som hade påskmiddag.
Det är alltid skönt att komma hem efter att man har vart
borta, även om det bara handlar
om ett dygn.

Jag åkte en sväng till Uppsala igår och hälsade på Carin.
Väl där fick jag träffa hennes pojkvän Oscar.
En trevlig man.



image50

Oscar lurade in oss på ett spel, varpå jag och Carin
blev lagom berusade trots att det var han som åkte på flest klunkar.
Orutinerat av fröken Brander och fröken Blom!

image51
Innan det gick lite för långt ...


Jag och Carin lyckades iaf komma iväg framåt 23.00 och vandrade iväg
till Platina, nattklubb i Uppsala.
Och jag kan inte för mitt liv förstår hur dom kunde släppa in
en för ung (23-årsgräns) och alldeles för
onykter Klara som kom stapplandes i sina färgglada pumps!
Men det gick det med ...

 

Hann även träffa Philip en stund under mina 24 timmar i Uppsala!

Fick busa lite med lilla L hemma hos min pappa.
När mamma Tove frågade L innan de skulle till hennes farfar
vilka hon trodde skulle vara hos farfar så hade hon svarat katterna (viktigast!) och "Klala"..
Hon är guld värd, lilltjejen!!

image53

image54

Det fotogeniska fanns inte riktigt med idag, men söt ändå!


Kommentarer
Postat av: Carmen

Coola skor!
Hehe lilla Carin är så söt med sina poser :)
Ska försöka fixa så vi ses på Fasching och firar dig på lördag :D
Kram!

2008-03-26 @ 09:07:36
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0