Händelserik Lördag


Träffade Carin inne i stan och vandrade mot Gamla stan, inte ofta man får träffa
fröken Blom numer då hon lever sitt liv i Uppsala, men jag saknar henne en massa!!

Jag har en förkärlek till Indiska, inte alltid för klädernas skull utan mer för
stämningen och alla inredningssaker.
Knatade in i den absolut häftigaste Indiska-butiken i Gamla stan (jag är i Gamla stan alldeles för sällan);


image43


Sen blev det ett besök på Odenplan hos min far, då han var barnvakt till min brorsdotter Lovisa.
Vi busade, kollade disneychannel och åt massa bullar, mums!;


image41
Så här gör Lovisa när hon ska le.

image42
Och här smaskar hon på en bulle ..

Vi åkte en sväng och kollade på Storebror Kalle (Lovisas pappa) som spelade träningsmatch, fotboll.
Sen skulle jag bli skjutsad hem, men insåg två minuter från porten att jag hade lyckats låsa in mina
nycklar i lägenheten. Annas pappa har extranycklar så jag fick ringa honom, men dom var på middag
så vid 00.10 inatt kom jag äntligen in i min lägenhet och jag fick lägga mig i min säng och sova.
Innan det blev jag bjuden på middag hos Kalle, Tove och Lovisa samt kollade på melodifestivalen,
kände mig lagom intresserad dock.

Idag ska jag ha en riktig SegSöndag, tror inte att jag ska röra mig utanför dörren idag!!! =)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nej inte än, håller ögonen öppna men tänkte försöka vänta tills jag hittar den lägenheten jag vill ha så det stämmer med färger osv.. =)

2008-03-09 @ 14:40:59
URL: http://zandrai.blogg.se
Postat av: Evelin

TOOOFIIIEEEEEEEEEEEE!!! såå söt !

2008-03-09 @ 23:07:42
URL: http://asesinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0