Evelin - back on track!!

Fröken Evelin hade söndagen den 16e mars sin premiär nere
på Mallorca, med sitt nya lag "Juventut Mariana Soller", och även om jag tycker
att hon ska sitta på tåget till Farsta med mig i Sverige så är
jag otroligt stolt och lite blödig när jag ser henne i den nya matchdräkten
i en hall alldeles för långt bort!!

Hon skrev på sin blogg, http://asesinas.blogspot.com/, att matchen
hade gått bra för henne, men fick ingen uppfattning om de hade vunnit eller ej,
men antagligen så tog hon hem segern till san augustín!



image44

She´s the greatest!!


Kommentarer
Postat av: Evelin

Finns inga ord för hur mycket jag älskar och saknar dig!!! Du är fan helt jävla underbar!

Självklart vann vi matchen, trodde att det var uppenbart då jag spelade ;)

Ska prata med min tränare lite längre fram om ni kan komma ner hit å lira mot oss. Skulle vara konstigt men jävligt kul!

Te quiero! Besos guapa!

2008-03-20 @ 23:35:02
URL: http://asesinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0