Nedräkning till semestern

Idag är det 9 dagar kvar till semestern, det är nio dagar för mycket.
Räddningen kommer dock på fredag, i form av - Anna.
Hon kommer hem från Smålands mörka skogar, vilket gör mig lycklig.
På fredagkväll blir det mys hemma, på lördagmorgon ska vi iväg på en överraskning,
och sen blir det party för Anna på lördagkväll.
Och efter en hård natt ska jag försöka pallra mig ner till Kungsan på kvällen
för att se EM-finalen.
Jag tror att Ryssland fortsätter skrälla (tyvärr mot Spanien) och spelar mot Tyskland
i finalen. Och om man måste välja, vill inte välja något lag, så hejar jag på Ryssland.

Men innan min trevliga helg tar form så ska jag jobba fyra dagar till,
blir nog ganska skönt ändå. Det blir bad och bullbakande, och dessutom
ska jag iväg med tjejen jag är resurs för på fredag eftermiddag. Kommer bli mysigt.

Anna fyller dessutom 22 år idag, grattis!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0