Utflykt



Imorgonbitti bär det av upp till Storsjöyran.
Runt halv tio tar jag tåget upp till Uppsala för att bli upphämtad
av Carin & Oscar som kör mig uppåt landet.
Det blir ett tight schema för mig om jag ska hinna se alla mina favoriter.
På torsdagen har jag inte med någon som jag egentligen vill se,
men det känns som om man ska se Blondie som spelar 00.45 och kanske,
kanske, Kent som lirar klockan 22.00.

fredagen så står jag klistrad vid Stortorget klockan 22.00 för att se
kungen, Lars Winnerbäck.
 

Och det är här det börjar bli jobbigt, för en kvart innan börjar sångfågeln
Melissa Horn spela, vilket är idioti då människor som lyssnar på Lasse
lyssnar ofta även på de som han har tagit under sina vingar dvs Melissa.

  

01.45 blir det nog Miss Li under en stund innan jag gör Carin och Mustasch
sällskap.

På lördagen är det enda spikade Håkan Hellström som spelar 00.45,
och innan hans spelning är det "presidentens tal" vilket man antagligen
bör se när man är på sin första storsjöyra.

Sen är det ju nedräkning för Mallorcaresan också - 8 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Towa

Buäh, ett helt ååår? :( Ha så skoj på yran ;) det är ju galet vad festen är igång här redan. Kram

2008-07-31 @ 02:06:33
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Towa

haha ja här bor jag mitt i smeten, inte en lugn stund får man så det är lika bra att vara ute :) Ska hålla utkik efter dig ;)

2008-07-31 @ 08:14:40
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Celiiina

bara att jag kan stava riktigt men orkar inte tänka på sånt när man skriver i bloggen ;) sommarlov för ffs !

2008-08-01 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0