Ungdomskärleken återfanns vid grönsaksdelen.

Jag har nu 2 dagar kvar till semestern och därmed                                 
arbetslösheten då jag har sagt upp mig.
Och ja, nervositeten närmar sig med stormsteg!
Tänk om jag inte kommer in på utbildningen? :/

Idag när jag stod och klämde och försökte hitta en bra avokado
så tittade jag till vänster och blev alldeles nervös.
Min stora ungdomskärlek!
Herregud, jag blev alldeles knäsvag och kunde inte låta bli och titta
på honom, men helt plötsligt tittar han in i mina ögon vilket
gör att jag slänger ner blicken på alla omogna avokados!

Han stod där som vilken människa som helst, med sin son
i en sliten t-shirt och shorts och pratade med sin härliga
göteborska.

Håkan Hellström.
Idag gjorde han så att jag tappade fattningen och glömde bort
vad jag skulle handla och gick ifrån affären med ett paket Keso - feta & oliv.
Jag som varken tycker om keso eller oliver.
Bra jobbat!

   





                             ÄR LIKA MED KNÄSVAGHET!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0