"I love all of you"



Cesár Santin spelar sin sista match i rödvita tröjan och bilden säger allt.
I Kalmar har Cesár utvecklats, och det var en fröjd att se honom spela boll
senast när jag såg honom live mot Norrköping.
Att han gör mål mot Malmö i sista matchen är ju bara ett plus.

(Anledningen till varför jag skriver om Kalmar FF trots att Djurgården är laget i mitt hjärta
är för att min pappa är från Kalmar och jag har halva min släkt där. Om inte Djurgården har
kraft att ta guld då förtjänar KFF att göra det)

Markus Johanesson.

Men Djurgården spelar just nu mot Helsingborg och trots att det står i Aftonbladet
att Kapten Markus vaknar på nätterna pga att vi inte vunnit sen 28 april, så mår mitt
blåblåa hjärta ganska bra just nu då laget ser väldigt piggt ut.
Tyvärr har både Oremo och Rajalakso redan bränt två målchanser, men så har
även Helsingborg. Och ännu ett tyvärr, Henke Larsson är allsvenskans kung. =/

Nu hoppas vi på vinst och att Djurgården fortsätter attackera resterande 65 minuter
av matchen.
Och att mitt hjärtas kung, Mattias Jonson, får in bollen i mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0