För skojs skull

"Jag är med och tävlar om en riktigt grym goodiebag hos Maria som har ett värde på över 20 000:-, Se till att vara med och tävla du också, den pågår t.o.m. den 31 Augusti 2008", De som sponsrar med priser är:

Lustjakt, Underkläder från Korsetten, KLOCKOR.NU, Rosenserien, Kleio, Solbrillor, Beautyinsideout, Coolstuff, Mirandashop, Textilboden, Tidningsmetropolen, Misterbling, ECCENTRICIntimprylar, Vild design, Tid & Lust, Evince Cosmetics, Guam Cosmetics, Rapunzel, Bergarelaxen, Limestore, PUSS.SE, Hud & Kosmetik, Joys4us, Barnparadiset, Bodylotion.se, Tarahumana, WellneswebshopPharaons
SMINK.NU
Efashion
Lepigen
Bodystar
Tävlingen har också ett 2.a pris i form av dessa skor från JiFashion4U:
 (Vinnaren av skorna väljer storlek, vill ni hellre vinna skorna så skriv det)

Tävlingsregler: För att vara med och tävla ska ni klicka er in på alla de som har sponsrat med priser + mina annonser här i högerspalten, (jag kommer att kolla så att vinnaren har gjort detta så det är ingen idé att fuska).
Vill ni öka era chanser att vinna kan ni göra detta varje dag, för varje dag ni klickar och skriver en kommentar till detta inlägg att ni har gjort det så får ni en lott i tävlingen.

För att öka era chanser:

Länkar ni till tävlingen,
med bild och texten ovanför tävlingsreglerna så får ni 5 extra lotter i tävlingen!!

Blir ni medlem i Gratisbio via mig, och samlar ihop 100 poäng genom deras annonser (utöver de 75 som ni får när jag värvar er), alternativt att ni får tre av era vänner att bli medlem via min länk och att dessa då skriver att det är ni som sagt åt dem att bli medlemmar, Så får ni hela 10 extra lotter i tävlingen!!!!

Blir ni medlem i Market2Member, via min länk så får ni 5 extra lotter i tävlingen!!!

Blir ni medlem i Emailadvert via min länk så får ni 2 extra lotter i tävlingen!!

Blir ni medlemmar i Gratisgodis via min länk så får ni 2 extra lotter i tävlingen!!


Tävlingen pågår t.o.m. den 31 Augusti, men se till att vara med redan idag! Jag kommer lotta fram en vinnare genom en slumgenerator eller liknande.. Lycka till allihopa!!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag behöver hjälp med att välja vilken frisyr jag ska klippa mig .. och jag har sån beslutsångest.

Skulle du kunna hjälpa mig? har 3 alternativ på min blogg.. Skulle vara jätte snällt om du hjälpte mig!

2008-07-25 @ 18:23:55
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0