Fattig student




Idag fick jag mitt antagningsbesked från Lärarhögskolan, och även om jag aldrig varit riktigt orolig
så har man ju i varje fall vart lite nervös.
Men idag så fick jag mitt solklara svar; antagen.

Ska bli riktigt kul att få börja plugga igen, och att få syssla med idrott & hälsa hela dagarna
kan ju inte bli mer perfekt för fröken Brander.
Så nu gäller det att hålla i pengarna för att överleva. Eller?
Mina planer är ju iofs att dra ett par veckor till Mallorca, jo, så blir det nog. =)

Kommentarer
Postat av: Carmen

Nej men ska du börja plugga. Kul! Grattis :)

2008-07-11 @ 15:41:19
URL: http://carmelia.blogg.se/
Postat av: ET

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå du vet att du är meer än välkommen!! Här på Mallis har du ditt andra hem! ;)

Besos guapa

2008-07-12 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0