Solstrålar



 

Idrottslektionen gick bra.
Det är dock alltid svårt för barn att utöva något som de inte är "duktiga" på innan
utan att dom ska bli frustrerade.
Lite komiskt iofs, men efter 10 minuters volleyboll-spel och de börjat känna på
hur det ska gå till så blev det tom spel på båda sidorna av nätet, kul!!

Efter det gick jag ner och köpte en latte på pressbyrån, billigt och helt okej, vilket blev min frukost
då jag inte orkade äta frukost halv sju imorse.
Tog sedan tunnelbanan en station till Zinken, mötte upp de mindre barnen och tog
en promenix med mina två resursbarn samt två andra som hade glömt skridskor.
Väldigt trevligt i solen, men desto kyligare i skuggan och när det blåste.
Knatade upp till skolan och fixade lite alla hjärtan dags-pyssel innan det var dags för lunch.

Möte med rektorn och sen ut och njuta en stund i solen på skolgården och se kidsen sparka boll!

Nu har jag legat i soffan i drygt två timmar, det kryper i kroppen men ögonen och huvudet är
tunga som bly.
Jag har en extrem tidsångest, tycker att jag slänger bort massa tid om jag går och sover innan
22.00, även om jag antagligen skulle behöva det.. Det är lite som en tvångstanke
då jag faktiskt lider en del av det.

Ska hursomhelst avsluta med att slänga in en bild på soffan jag tänkte köpa under helgen för att
sedan slänga mig i min nybäddade säng och försöka sova.

En röd ikea-soffa ,3-sits, Karlstad.KARLSTAD 3-sits soffa Himla skön faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0