nya hemmet

image10

För en dryg månad sen flyttade jag in i Annas lägenhet då hon pluggar
 i Jönköping (behöver jag säga att jag saknar henne?!) och igår
fick jag dit min nya soffa samt sittpallen som hörde till!

 
image11




För övrigt är jag ganska nöjd idag, första morgonen på två veckor som jag vaknade utan huvudvärk.
Kom däremot till jobbet och fick inte alls göra det jag hade tänkt då sexårs lärare fortfarande vara sjuk,
så då fick jag hoppa in där.

Längtar till fredag då jag får hoppa på flyget till Mallorca och några dagar senare till Barcelona.
Ska äntligen få träffa min bonita Evelin som jag saknar något extremt!
Numer sitter jag på bussar och tåg på väg till träningar helt själv. Evelin, det är helt VÄRDELÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0