Måndagskväll.

Då de flesta andra människor anser att söndagskvällar ger mest ångest så ligger måndagskvällar i topp för mig.
Bara tanken på att det är fyra dagar kvar till helg, minst tre tuffa träningar och ingen tid till någonting annat alls, det är något väldigt jobbigt!

Men ikväll å andra sidan känns ganska okej, läste precis matchreferatet från coach Oskar, från gårdagens match, vilket fick mig att le;
 

"Tre tecknade symboler ritades upp i halvlek som varje överkryssades, vi vill ta bort tre saker som skedde i första halvlek under matchens sista tjugo minuter. Små justeringar offensivt av val av ytor bör ge oss en annan attack i andra halvan.

Klara Brander löser en av symbolerna galant och har mycket stor påverkan i hur vi vänder matchen i tredje perioden. Trots att Klara själv stannar på noll poäng idag så är hon i min ögon den spelare som avgör matchen för oss."

image7

Så mitt i måndagsångesten och mitt kroniska halsont så fick just det mig att må ganska bra, samt en viss annan människa som får mig att le flera gånger per dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0