Bakom mina solglasögon



Idag skiner solen och jag tog tillfället i akt att sätta på mig mina solglasögon
för första gången i år.
Jag har aldrig känt mig bekväm i solglasögon, älskar dock att se andra i solglasögon.
Men efter för många bakisdagar under sommaren 07 så fick
jag ta och vänja mig med solglasögon, så nu känns det okej.




Min storebror har idag sitt årliga snowboardevent i Rålambshovsparken.
Han har mot alla naturens krafter fått till en
backe med hopp med hjälp av snö från Zinkensdamms IP i amfiteatern och fått
32 tävlanden i en snowboardtävling.
Måste väl säga att jag faktiskt är ganska imponerad!
Och då jag inte studsar boll i Rosenborgshallen i Södertälje så tog jag tillfället i akt att
stå och snörvla lite ute i kylan och kolla på lite snowboardåkare samt
dricka gratis kaffe.

Det är dessutom ganska mysigt att sen få komma hem och krypa upp i min. eller annas,
minisoffa (som snart hamnar på Vanadis soptipp) och dricka te.

Just i den stunden känns livet ganska fint!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0