06.54

Att ha en relativt sen kväll med S och samtidigt behöva gå upp vid 6.15 känns ju inte speciellt intresserant, vare sig för mig eller för någon annan.
Och nu när jag sitter här och lyssnar på Adam&Gry (tycker att dom får sitta ihop i och med att de alltid gör saker tillsammans!) så kom jag på att jag har glömt min idrottsplanering på jobbet, vilket gör att jag måste improvisera fram en uppvärmning för mina kids i klass 5. Blir väl killerboll som vanligt. Annars ska jag köra volleyboll idag, och det är ju det roligaste som finns, speciellt beachvolley!! :)



Jag är fortfarande tokförkyld, trodde att jag kunde slänga över lite bakterier på S, men jag lyckades inte.
Ska bli sådär att spendera dagen på jobbet, förutom idrotten, för det är alltid kul.
Efter idrotten ska jag åka skridskor med de yngre barnen och sen ska dom pyssla på eftermiddagen, förutom jag som ska sitta på möte med rektorn, lycka! =/

Nu ska jag springa iväg till bussen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0