tanken på att sluta dricka alkohol ..



 

  • Dålig sömn
  • Dåliga matvanor
  • Lång vecka med en massa stress
  • Ca 3 månader sen jag drack mer än ett glas vin


       Med dessa förutsättningarna så borde jag kunnat lägga ihop ett plus ett
       och inse att dricka en enorm mängd alkohol och tro att det är en bra grej
       är ju fantastiskt naivt, eller kanske korkat rent ut sagt. 



       Varför fick jag för mig att jag skulle dricka så fruktansvärt mycket?

       Det stavas lagfest ..

    

     Jag blev så full och jag är så bakis så jag bara vill gräva ner mig själv. 

     Och det klassiska; "jag ska aldrig mer dricka" har gått genom huvudet flera 
    gånger under dagen. 
    
    Samtidigt är ju inte det någon omöjlighet - då jag inte dricker alkohol
    speciellt ofta. 



  


Kommentarer
Postat av: Mmm..

trodde du skulle skrivit ett nytt inlägg igår.. (21/12) :P

2008-12-22 @ 13:43:06
Postat av: Kusin Mank

hoppsan, lagfester får man passa sig för;) God Jul & Gott Nytt på era alla

2008-12-22 @ 20:49:05
Postat av: Klara

Jotack, fruktansvärt var det! Hoppas ni får en fantastisk jul ni med, och ett gott nytt år. =)

2008-12-22 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0