One day off ..


Fick en kommentar igårkväll, som ställde mig en aning;

"Du verkar lite blek, du känner inte att du har för mycket att göra?"

Klart att jag har för mycket att göra,
jag har inte tid att fokusera till 100% på något,
vilket självklart kan göra att jag känns lite blek.

Det kanske inte är så konstigt trots allt,
med tanke på hur mitt liv har sett ut de senaste två månaderna.
Det har inneburit många känslomässiga stunder,
människor har försvunnit och människor har kommit in i mitt liv.
Nya som gamla. Och en reaktion på detta är väl inte helt chockerande.

Hursomhelst, det blir en dag ledigt idag.
Inte en tanke på något som har med skolan eller basket att göra.
Jag har hittills bara ätit frukost och läst tidningen,
ska nog sätta mig på ett café och låta tiden gå - utan att behöva känna
att det är något jag måste komma i tid till. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0