Lycka!

Oj vad jag njöt, en Miss Li med grym energi och otrolig närvaro och lycka. Och när jag stod där med mina två allra bästa vänner och en Ted och inte trodde att kvällen kunde bli bättre så dyker han upp - han med STORT H! HERR LARS WINNERBÄCK! Hela kroppen fylls med en underbar värme och jag står med det största leendet på hela Debaser. Jag ville aldrig att låten skulle ta slut, att Miss Li och Lasse skulle sjunga om du lämnade mig nu hela natten lång. Men till slut var det över. Men vilken lycka, det kunde inte bli bättre. Eller? Vi står och dricker våra drinkar när Carin säger något som jag knappt hör, det enda jag uppfattar är att någon står där, i baren. Vem? Lasse! Jag blir som en 14-åring, i klass med när jag sprang på Håkan Hellström på Konsum vid Zinkensdamm. Men jag hör mig själv tänka att jag inte kan bete mig som en liten flicka, trots att det är den vackraste med de mest fantastiska texterna som står där och dricker öl, bara 3-4 meter ifrån mig. Sa jag att jag var lycklig? :)

Kommentarer
Postat av: lina

Hej, hur är det med dig? Kram

2008-12-28 @ 01:43:22
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0