Lång vecka

Sen jag kom hem från Kalmar i måndags så har jag dubblat med både
skola och jobb, så idag när jag slutade vid fem så tog utmattningen över.
Jag har ju även tränat, vilket gjort att kroppen har vart ganska trasig.

I helgen är det mycket basket,
Ebbas & mitt knattelag ska vara med på sin första turnering imorgon.
Och på söndag har jag match.
Detta gör ju att helgen bör bli ganska lugn,
och ge mycket sömn.

Det är för övrigt fantastiskt att få komma tillbaka till jobbet någon gång
i månaden, att vara så uppskattad bland både barn och föräldrar är
helt underbart. Har fått tusentals kramar under dessa 4 dagar.

När jag får träffa alla barn och föräldrar kommer jag ihåg varför jag
valt att plugga till lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0