Fly vardagen - Barcelona


Min älskade vän Evelin är på en snabbvisit i Stockholm
och jag fick träffa henne ett par timmar.

Jag har funderat ett tag på att lämna Stockholm,
men då har jag vart ganska realistisk och funderat
på att flytta till någon annan svensk stad och fortsätta mina
studier där. Men idag när vi snackade så nämnde hon att
hon antagligen flyttar till Barcelona till hösten, och lämnar
därmed Mallorca. Jag vet att det går att få jobb som t.ex. barnflicka
hos svenska familjer där, och det skulle ju passa mig ganska bra.
Det vore så otroligt skönt att lämna Sverige ett tag, om det ändå bara
är för kanske ett halvår. Jag ska definitivt ge det en tanke!

      


Kommentarer
Postat av: Carms

Ja, Klara! ÅK!! Det är verkligen skönt att komma bort, man uppskattar Stockholm så otroligt mycket mer när man kommer hem igen :)

GOD JUL föresten!

KRAM

2008-12-26 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0