Fantastiska ungar!


Idag var det matchpremiär för mina och Ebbas grabbar!
Och vilka underbart fantastiska killar vi har!
Jag är så otroligt stolt över dagens prestation,
jag stod mest på sidan under de två matcherna som spelades och kunde
bara le och applådera. Men .. vi förlorade båda! Men det är okej! =)





Fick en fråga som vi bör vänja oss vid nu;

" - Coachar ni Polisen? Är det han som är programledare för Sanningens Ögonblick?"
" - Mmm... "

Sen blev jag påhoppad av en äldre man som ville prata en massa och hade otroligt många åsikter.
Jag blev mest irriterad och förstod inte alls vad han ville mig, och tyckte att han kunde låta mig vara.
Han skulle även prata med våra killar samt deras föräldrar om det mesta.
Efter ett par timmar insåg jag vem det var, Erik Bremer, han som grundat den turneringen
som vi var med i. Då kände jag mig lite dum och var tvungen att vara den där snälla, trevliga och
fantastiskt sociala Klara som jag kan vara. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0