13 dagar

Nu är det bara 13 dagar kvar till nyårsafton.
En nyårsafton som jag inte ska fira som jag gjort de senaste åren.
Jag ska inte fira den med mina två allra bästa vänner
fröken Blom & fröken Remdahl,
i ren traditonsanda hemma hos Carmen tillsammans med
Ottilia och en massa annat folk. Inte.

Det blir en nyårsafton i en stuga uppe i Sälen med Anna B.
och en massa folk som jag inte känner. 

Fem saker jag uppskattat med 2008:

- Jag flyttade hemifrån.
- Jag började plugga på Lärarhögskolan.
- Mina två resor till Mallorca.
- Läran i att undvika att bli desperat.
- Lagkapten.

Fem saker som är mindre uppskattat med 2008:

- Inbrott.
- Farfar gick bort.
- Flyttade hem.
- Stress av skola, jobb & träningar.
- Att inte kunna bli kär. 


Vi kan väl hoppas på att 2009 blir ett kärleksfullt år.  



Apropå kärlek, vi hade besök från familjen Brander Nackstad idag, med Lovisa 
i spetsen. När vi låg på golvet och ritade hjärtan tillsammans så frågade hon varför
jag ritade hjärtan;
- För att jag älskar dig .. , svarade jag då.
- Jag älskar dig .. (följt av en varm kram), fick jag som svar tillbaka. 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla tofiee Lovisa!! Man vill bara äta upp henne!!

2008-12-19 @ 09:36:47
Postat av: Fröken B

Vi kommer sakna dig på nyår hjärtat

2008-12-19 @ 11:44:24
Postat av: Carms

Synd att du inte kan va med oss på nyår :( Men vi får hålla tummarna för ett kärleksfullt år ialf, hehe. God jul by the way, lite sådär i förskott! KRAM

2008-12-21 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0