Varför är jag ..


Fick en fantastisk rolig fråga från http://emmsanatpea.blogg.se/ ;

"Varför är du Djurgårdare?"

Kommer med största sannolikhet att låta som en klyscha,
men Djurgården har funnits i mitt hjärta sen barnsben.
Jag har två storebröder som är djurgårdare och det
kommer väl med största sannolikhet därifrån.

Men jag kommer ihåg i lågstadiet då alla, framförallt killarna,
skulle välja fotbollslag. Och jag var väl inte sen med att hänga på,
och då föll det sig ganska naturligt.

Jag tycker att fotboll är otroligt kul att titta på och det gör mitt
intresse för Djurgården ännu större och roligare.
Det finns ingen bättre känsla än att stå på
Stockholm stadion och sjunga på  "sjung för gamla djurgårn nu .. "
tillsammans med minst 10.000 andra djurgårdare.


Jag kommer alltid att älska Djurgården, oavsett !

Djurgårdens IF - i vått och torrt.



Kommentarer
Postat av: Emma

tack för svaret:)

hoppas du får en bra dag.

2008-08-07 @ 07:57:41
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0