Sucker ..

 

Svärmorsdröm? Nja, snarare en dröm för min far (och mig..)!

Jag är ju en riktigt sucker för fotboll,
vilket gör att fotbollskillar ofta får min uppmärksamhet.

Min första pojkvän spelade fotboll i Hammarbys Talanglag,
och han var en riktig talang. Men det kan inte gå vägen för alla.
Han spelade t.ex. med Erkan Zengin (han ger mig hemska rysningar),
José Monteiro, Sebastian Castro Tello och Haris Laitinen som just nu
spelar i Hammarbys A-lag.

Varför skriver jag om det här?

Joo, för när jag sitter och tittar på alla dessa matcher live & på tv,
när jag kollar på sporten och när jag läser alla artiklar om allt
som har med fotboll att göra, så hittar jag mina favoriter.
Och trots att hjärtat slår för Djurgårdens IF så tänkte jag göra
min pappa glad när jag säger att Patrik Ingelsten (Kalmar FF) hemskt gärna
skulle få göra mig sällskap på de kommande familjemiddagarna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen söt! =)

2008-08-29 @ 07:44:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0