Sucker of Äntligen hemma

Jag har en ny grej, som egentligen inte är så ny,
men som jag inte har stoltserat med innan.
Äntligen hemma.
Det är ju ett ganska roligt program överhuvudtaget,
inredning är väldigt spännande.
Men nu finns det plötsligt en till anledning att sitta klistrad;



Björn Christiernsson.


Fick ett kärleksråd av en fd kollega idag när vi knatade runt på stan tillsammans.
Då jag har träffat ungefär 5-6 killar det senaste året som det
"skulle kunna bli något med", så ansåg han att jag kanske
skulle vara själv ett tag.
Samtidigt har jag inte haft något seriöst på kanske 3 år,
vilket gör att man känner sig ganska ensam.

Men i grund och botten så har han nog rätt, min snart 37-åriga (fyller år imorgon) fd kollega och vän.
Det är värt att fundera på i vilket fall som helst.

Under tiden så ska jag spana på snyggingen Björn! =)


Kommentarer
Postat av: Patricia

haha nu ska jag också börja kolla på d :P mjau

2008-08-06 @ 19:48:30
URL: http://shoelover.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0