Oväder

Det är läskigt härliga vindar ute för tillfället,
jag tycker att det är lite faschinerande.

Men det är väl som när det spöregnar, det är otroligt                                           
mysigt - men bara när man sitter inomhus med en varm
kopp te/choklad/kaffe. Livsnjutning.

Idag ska jag plugga - vilket innebär att jag ska läsa igenom
ett kompendium om Upplevelsebaserat lärande samt ett par artiklar.
Det är lite klurigt då det dyker upp ord som man inte allt för ofta
använder sig av eller vet vad de betyder.                                                                                                                  www.fotozon.se


Det här är mitt sällskap under dagen;



Jag knarkar mörk choklad - älskar det.
Favoriterna är Dark Orange, Dark Sesam och Dark Mint!


Apropå ingenting; Någon (Carmen?) som ska med på The Hives på Söndag på
Gröna Lund, 20.00. Förköp 150 kronor. =)

Kommentarer
Postat av: Carms

Hehe, din trognast läsare :P

Jag såg Hives i hösts, shit vilket drag! visste inte att du gillade dom? kanske hakar på, kan va kul! konserter gör mig alltid på bra humör. Vi får höras så ska jag fundera lite.

KRAM

2008-08-28 @ 15:43:03
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0