Ordinary sunday

Idag skiner solen!
Hur härligt är inte det när solstrålarna väcker en på morgonen?


Igår var jag barnvakt till tre kids på Söder.
Johan 6 år, Karin 10 år och Jacob 13 år.
Den sistnämnde låg visserligen mest på sitt rum och pratade i telefon
 helt ogenerat med två unga töser om det ena och det andra.
Oj, vad jag kände igen mig själv. :)

Vid 02.15 kom två glada föräldrar hem och jag vandrade iväg
med extra pengar i fickan och unnade mig en taxi
hem mitt i natten.




Idag är det tvättstugan som gäller,
och sedan är det fotboll.
Halmstad - Djurgården.

En helt vanlig söndag, med andra ord.




Kommentarer
Postat av: Carms

Ja visst är det härligt med sol :D

Jag ska fika kl 2, på Fix i fridhemsplan. Sen ska jag antagligen till Huddinge och hälsa på pappa lite. Hoppas djurgården vinner!

Kram

2008-08-24 @ 12:35:26
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0