Hälsning från värmen

Just nu sitter jag inomhus då gårdagens utgång vart
ovanligt tung för min del. (plus att jag inte somnade förens vid nio)

Det är lite disigt ute och då jag låg på en guppande
luftmadrass i havet hela dagen igår,och blev lite bränd,
så känns det helt okej att sitta inne en stund.

När jag åkte hit i torsdags så hade jag Ebba med mig,
vilket inte min vän Evelin och hennes sambo Jenny inte
visste om, så det blev en glad överraskning.

Igår var vi alltså ute i Palma,
först drack vi en otroligt god Strawberry daquiri,
sen gick vi vidare till en liten krog och blev bjudna på en
shot och drack en öl.
Därefter bar det av till Level där vi först inte skulle få komma in
med våra gratisbiljetter men sen blev vi vinkade före kön och knatade
in genom vip-ingången och gratis. Det var uppskattat.

Efter det gick vi till Tito's där Eve's och Jennys vän Sebastian jobbar,
så där gick vi före kön och in gratis också.

Morgonen blev ganska dramatisk, lite småtjafs men allt löste sig till slut.

Jag längtar inte hem till Sverige. ;)

Kommentarer
Postat av: Towa

Men lite mysigt att guppa runt på en luftmadrass då åååå jag längtar =)

2008-08-14 @ 21:44:53
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0