Första dagen på ditt nya liv

Inkommande sms måndagen den 25 augusti mellan 07.00-07.30:

"Godmorgon! om du inte redan fattade vem det var som skickade bananglass-smset
så var det Aline! har detta nr till fre. Ciao."

"God morgon världens bästa Klara! Lycka till idag. Idag börjar resten av ditt
liv som idrottslärare ;)"

Om man inte vaknade med ett leende så kan man ju faktiskt
inte låta bli att skratta när man läser dessa två sms.

Förlåt Aline, men du är ju för rolig! :)

Jag tror att jag vaknade 3-4 gånger imorse från klockan 04.00 och framåt 
för att jag inte trodde att jag skulle hinna duscha innan jag ska på 
inskrivning och VFU-information. Jag tror att jag tom gick upp och gick in i 
duschen innan jag insåg att klockan var alldeles för lite. 
Jag tror tom att jag tänkte "Du måste sova så länge som möjligt, för annars orkar du inte med
den här dagen" .. 
Har man mycket att tänka på då?

Det skulle inte förvåna mig om varje natt blir så här, med tanke på att min vecka
är totalt fullplanerad. 
Skola - Jobb - Träning - Sova. 
Och så någon minut under dagen kanske jag ska hinna med att äta också. =/

Vi får se hur död jag är till helgen. 
Nu ska jag ta cykeln till stället som jag ska befinna mig på 
de kommande 3,5 åren .. lite läskigt.  

Kommentarer
Postat av: Carms

Hur gick det idag?? :)

Tilia sa att det var lite rörigt och mycket information på en gång. Hon var helt slut!

Kram

2008-08-25 @ 19:56:21
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Carms

Hur gick det idag?? :)

Tilia sa att det var lite rörigt och mycket information på en gång. Hon var helt slut!

Kram

2008-08-25 @ 19:59:06
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Carms

Hur gick det idag?? :)

Tilia sa att det var lite rörigt och mycket information på en gång. Hon var helt slut!

Kram

2008-08-25 @ 19:59:15
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Carms

Oj råkade nog trycka på knappen för många gånger... haha.

2008-08-25 @ 20:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0