Det regnar i Stockholm idag ..

Menar vi på allvar att det är höst nu?
Den 29 augusti, AUGUSTI!
Oavsett hur mysigt det kan vara med varma koftor, te och att gosa under en filt,
så vill jag ha sommar - bikini, en öl och ligga på badhandduken - istället!

Idag är jag ledig - eller jag måste ta och skilja på att vara ledig
och att ha inläsning på schemat!
Jag ska med andra ord fortsätta läsa om upplevelsebaserat lärande.

Det är fredag och jag måste lite smått börja bestämma vad jag ska
sysselsätta mig under kvällen och resten av helgen.

Inom en timme måste jag ge mig iväg till Lumas bibliotek där jag ska 
låna en bok, sen ska jag försöka styra upp två andra böcker också.
Ska försöka hälsa på min mamma när jag ändå är i Hammarby sjöstad
samt gå förbi Fryshuset (mitt gamla gymnasium) för att säga hej till min
vän Tina och skateproffset Mark. ;) 

Jag är bjuden på kalas ikväll, då Rikard fyllde år igår.
Imorgon är jag bjuden på middag hos min pappa,
kräftskiva hos Tina & Mackan (och Neo) och Hejdå-fest
hos Sofia.

Vi får se vad jag hinner med.



söndag ska jag trotsa det eventuella regnet och besöka Gröna Lund.
För där spelar The Hives  klockan 20.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0