Agyness Deyn

Missmatcha med leopardjeans, som Agyness.
















Jag förstår att Agyness har ett vackert speciellt
utseende och antagligen en fotomodells drömkropp.
Men jag kan inte riktigt förstå vad som är grejen med
hennes klädstil. 
På Aftonbladet.se kan man läsa vart man "klickar hem"
hennes stil .. men varför? 
Jag tycker visserligen att t-shirten är lite häftig, 
och jag älskar converseskor .. men antagligen är jag väl 
helt inkompetent för att uttala mig om sånt här. :) 










                                                                                                                                                                                   Foto: Bulls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0