Vad hände med skönhetssömnen?

Jobbade mellan 9 - 20.20 igår.
Vi hade fixarkväll igår. Det var kul, jag lekte mest. ;)

Kom hem och insåg att Djurgården hade spelat 0-0 mot Gais.
Mindre kul, men vi har inte vunnit mot dom sen dom kom upp till allsvenskan.
Enrico, Jonson och Rajalakso hade tydligen några vassa
chanser. Precis det jag skrev förut. Våra anfallare kan inte göra mål.
De enda som gjort ett mål vardera är Jones Kusi Asare samt
Mikael Dahlberg, men det räcker inte.

IN MED QUIRINO!


Solen väckte mig imorse. Härligt, men trött!

Nu är det bråttom till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tack Klara :) skönt att veta att man inte är ensam.

Absolut, jag och Tilia pratade just om att åka på typ Way out west eller nåt för att få se Håkan! Vi måste ju se honom, annars kan det ju dröja år innan han spelar igen. Ska checka den där festivalen! :D

Angående bloggen, jag är lite av en nörd när det gäller att fixa designen. Kan säkert hjälpa dig! Leta upp t.ex. en bakgrund du gillar så kan jag hjälpa dig sen! vad vill du ändra mer?

Ha det bra!
Kramar

2008-04-22 @ 09:07:40
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0