Tristess

Sitter här hemma, ensam, med alla små bakterier hoppandes runt i halsen.
Svårt att få i sig någon föda, känns som om svälja nålar, inte riktigt den smärta som
man gärna handskas med .. 

Fortsätter med mitt problem med att ha för korta armar, eller inte tillräckligt långa för att nå mitten av tatueringen, men den har iaf läkt fint och börjar se ut som jag hade tänkt mig.
Den är inte jättesvart, utan lite mer gråsvart och det ser fint ut ..

image63

So far - so good.

Kolla in den snygga tröjan som hänger i bakgrunden, djurgårdströjan, den ska på under lördagen.
Det finaste jag äger ..

Nu ska jag utnyttja att jag är sjuk och gå ner till tvättstugan och även så småningom hämta ut biljetterna till
Djurgården - Malmö FF ... Bara för att slippa vara så otroligt uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0