Stadens gator

Det finns ju flera sätt att ta sig fram genom stadens gator,
efter ett besök hos min pappa med thaimat och semifinal i herrligan (basket)
så grävde jag fram mina gamla inlines och rullade iväg hemåt.
GALET KUL!!
Det var säkert 8-9 år sen jag åkte, men det gav en otrolig adrenalin-kick!
Nu ska jag inhandla nya inlines (hjulen är skeva och bromsklossen är i princip obefintlig)
 och ta dom vart jag än ska framöver. =) 




 
Imorgon blir det nostalgikväll med tjejligan från Rålambshovsskolan (Högstadiet).
Innan det ska jag tvätta, ut och springa samt gå och kolla U16 seriefinal.
Och förhoppningsvis glida runt lite i solen imorgon samt på Söndag.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carmen och Tilia

Fan Klara, fan att vi missar Håkan :(
Vi gråter just nu. Hade ju varit så roligt!

2008-04-19 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0