sommarinköp

För ungefär en månad sen fick jag en extrem längtan till sommaren och beställde då
saker från H&M för att dämpa längtan en aning.
Hade glömt bort det totalt tills jag igår fick ett sms om att jag kunde hämta ut mitt
paket på posten.
Här är vissa saker som jag nu har hemma;

image58  Sommarklänning.

image59 Otippade val av bikinis, rosa har nog aldrig vart min grej, men det är alltid kul med något nytt!

image60

image61 Färgglada underkläder.

image62 
Älskade solglasögon.
Bara pilotglasögonen som jag är nöjd med, så om någon vill ha de andra så hojta till. Kostade bara 79 kronor så det är ingen större förlust, annars ligger de bara och skräpar hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Klänningen känns väldigt Klara :) jättefin! och bikini
gillar jag starkt... måste börja leta efter en jag med!
Kram

2008-04-05 @ 12:45:22
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0