Nostalgi


Sitter i soffan, nyduschad och känner en skön vind från fönstret som står öppet.

Idag är en sån dag som skulle kunna bli helt perfekt!

Solen skiner och jag ska om drygt tre timmar gå på Djurgårdens hemmapremiär
mot Malmö FF, på stadion.




Jag är lika nervös som vanligt innan en match, för det kan lika väl förstöra en bra dag.
Men i slutändan så är det oftast värt det. Men fjärilarna i magen slår hårt med sina vingar just nu.


Igår tillbringade jag dagen med Tina & Neo, åkte och hämtade ut Neo´s pass i
Flemingsberg, bytte några av hans kläder samt åkte och kollade på växter på plantagen. Vuxenpoäng!!

Hade toktristess så jag åkte hem, slängde i mig en avokado och tog bussen till Alex.
Träffade Daniel och Jonas där, och en kompis till Daniel - Galna Jacob från Norrland!!
Hade väldigt trevligt, och det är där nostalgin kommer in, jag umgicks väldigt ofta med ett gäng
killar när jag gick i högstadiet. Men nu var det ett tag sen.

Jag har alltid haft lättare för killkompisar än tjejkompisar, eller det kanske är tjejerna som bara
haft lite svårare för mig. Livet blir mycket lättare när man umgås med killar.

Vi gick till EGO och sen hade jag bestämt mig för att jag ville träffa dessa pojkars flickvänner, så vi vandrade iväg till stället där dom höll till. 
Fick dock en lite dålig vibb när jag träffade en av dom då hon fick för sig att slänga iväg en kommentar;
- "Är du för gammal för att vara här eller?!", då jag sa att jag skulle hem.  
Men jag skrattade hela vägen hem till sängen. ;)

Som sagt, idag blir nog en bra dag!!

Sätter mina pengar på 3-2 idag.
Tror att Toni nickar in ett mål efter hörna, Dahlberg får in ett och att Jones får till ett väldigt bra skott.
Blir nog en öl innan match ... nerverna får lugna sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0