Grattis storebror.


Idag, 27/4, fyller min storebror Kalle 28 år. Grattis!


image84 Kalle och hans dotter Lovisa.


Jag var bjuden på kalas hos honom och Tove igår, var väldigt trevligt.
Efter ett antal öl så rörde jag på mig till Slussen för att träffa Aline och Calle, tog ännu en öl på Reisen.
Fick äran att träffa Max, världens sötaste kille, en stund.


En väldigt trevlig kväll!

Imorgon är det dags för fotboll på stadion igen, Djurgården - Ljungkile. Sen kommer nog Philip på besök.
På onsdag ska jag träna och sen ska jag antagligen ut och nattvandra, prata onyktra ungdomar till rätta på valborg.
Och torsdag tar jag vägarna ner till Anna, äntligen!!


Kommentarer
Postat av: C

Hm, knepigt! Svårt att hjälpa när jag inte kan gå in själv och klippa och klistra... kanske klistrade du in den fel eller så var den kanske för stor i storleken... Jag gjorde precis som jag beskrev för dig. Men jag kan ialf tipsa att bilderna måste vara väldigt små och så måste du liksom göra headen avlång så den passar i bloggen.. om du fattar?
när jag hjälpte Tilia så gick jag in på hennes och fixade så då var det lättare. Hoppas det ordnar sig! du känner inga andra datanördar? :P

Jo, min helg var väldigt händelserik... kanske lite för mkt. Träffat en snubbe nämligen :)
Puss

2008-04-28 @ 11:48:53
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Postat av: Bertil

men varför inte komma upp yill uppsala å¨valborg o åka till anna på tors??

2008-04-28 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0