Fint. LW+Miss Li.


jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en långpromenad

jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny






jag har rätt mycket med mig själv precis som du jag skulle andas i





det tomrum som blev över om du lämnade mig nu
jag skulle sitta på ett tåg
mot Paris och låta Stockholm va


jag skulle få den tiden över för

mig själv som jag sagt att jag vill ha

jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa om en främling lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina


läppar mot nån annan om du lämnade mig nu
jag skulle kunna leva utan



den där blicken som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden
som vi har när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp kontakter som
jag tappat som jag varit med förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa om
jag inte fanns jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt
om ingen fanns där som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod
nog att bli förstådd ingen känner mig så väl som du jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Carmen

Fin låt det där. Vacker.

Nej, har blom klarat teorin? :) great! då tar hon nog kortet snart. Jag måste ju göra om det igen och typ ta en intensivkurs i sommar och köra sista chansen... har ju blivit kuggad 2 gånger nu.
Meen har Carin det så är ju ingen press på mig ;) fan va kul det låter med festival! speciellt den där biten när vi sjunger för full hals.

Angående headen, jag gjorde min väldigt enkelt. Gick in i paint (det enda bildredigeringsprogrammet jag har, har du typ photoshop så kör det) och klippte och klistrade lite med bilder och sen la jag bara in den i ett inlägg, trycket förhandsvisa, högerklicka på bilden till "egenskaper" och kopier länken. Klistra in länken sen i stilmallen... kanske låter jättesvårt men det är rätt lätt. Prova dig fram! Kolla på infobloggen också, där finns länkar.
Hoppas du fattar nånting!
Kram

2008-04-23 @ 12:18:33
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0