DetoxDag 1

Gårdagens inlägg försvann om min detoxvecka.
Ska alltså bara äta råkost i en vecka. Inget kött, kyckling, fisk, halv eller helfabrikat.

Så min första dag bestod av:

Frukost: Hett vatten med citron, en avokado, ett glas färspressad apelsinjuice och solrosfrön.

Slarvade idag då jag knatade runt på stan hela dagen.
lunchen blev: ett äpple, brämhults morotsjuice (väldigt äckligt!), en avokado samt vatten.

Middag: Bulgur. Spenat, squash, röd och gul paprika, rödlök, morot och fårost i ugnen. Halloumiost.

Kommer antagligen bli en del frukt framåt kvällen.

Men första dagen var smärtfri, förutom lite huvudvärk.

image64 
Min middag.


Hann även med att köpa ett par nya jeans (Koola Anna), löparskor, badrumshylla, två t-shirtar (Indiska) samt två nya dvd-filmer.

Imorgon är det dags för Djurgården - Halmstad på Stadion. Lika nervös som vanligt ..


image65

Tygblommor som jag köpte på Indiska. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0