Allt på en gång ..

Nu sitter man hemma och knaprar penicillin. Har åkt på halsfluss, som vanligt.

Firade min födelsedag i Lördags med nära och kära, saknade en viss man dock, men så är det ibland ..
Den söta Felix råkade ut för en idiot, men förutom det så var det en trevlig kväll och natt på fasching.
image56

Tack till Pappa, Åsa, Kalle, Erik, Elin, Calle, Aline, Felix, Anna B, Anna R, Carin, Daniel, Tina, Markus, Tove och lilla Lovisa som gjorde min dag till en bra dag.

Söndagen spenderas i lägenheten med en lagom härlig huvudvärk samt halsen som började visa sitt sämre jag.
Satt och lyssnade på Norrköping - Djurgården på radion vilket fick mig att må bra, jag är grymt imponerad av
Rajalakso, Dahlberg och Andersson. Jag avskyr hårband på killar, men jag ser dom gärna på dessa grabbar när dom springer på gräset på världens vackraste Stockholms stadion .. 
 
I helgen var det tänkt att vi skulle ner till Jönköping men så blir det dock inte, så istället blir det kalas hos Lovisa, samt Djurgården - Malmö FF på Stadion. Och jag hoppas även på en del mys ..

Apropå allsvenskan så är jag lite smårädd för Helsingborg, tror att det kommer gå bra för dom .. Tror med andra ord att Henke Larsson kommer att briljera den här säsongen. Usch! Tur att vi har Johannesson och Kuivasto, Sveriges bästa mittbackspar!

Tänkte få in lite hockey här också .. Trots att jag inte är speciellt intresserad, men dyrkar Djurgården, så är jag lite nöjd över att Linköping (som slog ut Djurgården i kvarten) har gått till final. Det känns lite mer okej då .. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0