AIK - DIF

Sitter just nu och tittar på derbyt.
Jag avskyr verkligen derbyn, dom är vidriga och nerverna kryper ovanpå skinnet.
Ett derby är en fotbollsmatch som kan få mig att må illa, jag kan till och med
tänka både en och två gånger på om jag ska ta mig utanför
dörren vid förlust.
Står för tillfället 1-0 till gnaget.

STRAFF!! (hands av Pavey på mållinjen. Pavey får rött kort .. )

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Känns som om jag ska spy, det här är helt galet. QUIRINO!!!! Skrev jag inte det eller? Quirino, fan vad skönt!!

Man kan ju undra hur fan jag kan sitta här och skriva samtidigt som jag ser ett derby. Jag måste. Jag måste tänka på något annat, fixar inte att titta! =/




Några minuter kvar ..

Huvudvärk.
Yrsel.
Illamående.
Fy faaan ..

Två minuter kvar. Djurgår´n måste ligga på som fan nu, annars blir det 1-1.
 
Tauer har inkast, ingen orkar. Hörna i sista minuten. IN MED BOLLEN!!
En till hörna för Djurgården ..
Inget mål och Fröjdfelt blåser av.

Skönt att den är slut.

24/4 - galet jobbig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0