5

Precis hemkommen efter en lång dag på jobbet.
Massa lek i Skånegläntan, och lite sol på skolgården senare på dagen.

Man blir ju helsnurrig av att ändra sin kost.
Är till största delen väldigt glad och pigg, men glömmer lätt bort saker;
glömde t.ex. idag att jag skulle stänga. Jag reagerar också på saker
väldigt lätt, extrema reflexer på minsta lilla grej. Höll även på att halka
på ett "berg" idag, bra balans?

Idag blev jag väääldigt sugen på kött faktiskt,
första dagarna tänkte jag inte på något sånt alls,
hade inget sötsug och inget sug på kött eller kyckling.
Men idag satte hjärnspökena igång! Usch!
Så jag fick köpa med mig lite Quorn hem för att känna mig lite nyttig iaf.

Örebro-Djurgården blev 1-1, ganska väntat då Dembo, Jonson och Kuivasto inte var med på planen idag.
Våran numer trogna vapendragare Sebastian Rajalakso nätade ännu en gång. Förvånad? Näää ..
Det skrämmer mig lite att inga andra gör mål dock, vi behöver fler som kan få in bollen bakom mållinjen.

Kommentarer
Postat av: Klara

snyggt namn du har måste jag säga ;D haha :P hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 @ 21:05:58
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Carmen

Ät lite kött nu :) tror du blir vimsig för du inte får i dig tillräckligt med energi. Jag är skeptisk till detox och olika dieter...

Håkan på lördag :D

2008-04-17 @ 09:16:50
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0